Saturday, March 5, 2011

Blog Baru Pilihan Ben Ashaari


Pertama sekali saya ingin mengucapkan jutaan, malah berbillion terima kasih kepada saudara Ben Ashaari kerana memilih blog saya sebagai "Blog Baru Pilihan Ben Ashaari". Tak sangka pulak, bukan apa seronok layan blog Ben, macam satu kepala pulak dengan saya. Anyway Ben, tahniah kerana sudah berjaya mengorak langkah menjadi blogger yang disegani. Ramai peminat pulak tu. Hensome la katakan... aiseh...



Akhir kata, kepada yang menyokong saya bak kata pepatah ' Buah Cempedak Di Luar Pagar' sambungannya semua dah tahu. Saya masih baru dalam dunia blogger ni. Sekadar hendak mengisi keriangan berblogging ni. Ish... maaf guna bahasa campur.

TERIMA KASIH BEN ASHAARI

6 comments:

  1. Ben memang baik . wink wink .
    Oh pasal blog saya pulak takde lah berseri sangat hikhik . Cari chatbox , tapi takde pulak . comment dekat sini je lah :)

    ReplyDelete
  2. waw,lajunye orang follow blog nie
    sampai 23
    mule masuk baru 8orang

    tahniah!!

    ReplyDelete
  3. terima kasih bun
    fateen: saya dah letak box chat

    ReplyDelete
  4. Salam, simple n smart blog nie, sye follow!

    ReplyDelete
  5. tq ayuni. simple je. mesra pembaca.

    ReplyDelete
  6. Selamat berblogging. Semoga terus maju dengan contohi semangat Ben ye.. slm kenal..
    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...