Saturday, March 12, 2011

Jalan Jalan Cari ABC Special


Mmmmm.... sedapnyer. Tahukah kat mana nak dapat ABC Special ni? Bagi aku inilah ABC terbaik yang pernah aku pekena. Jawapannya di Pantai Merdeka, Kota Kuala Muda, Kedah.

Lokasinya di medan selera yang baru bersebelahan dengan parking kereta.Pantai Merdeka. Aku tak ingat la pulak gerai no berapa. Nanti hujung bulan ni aku balik kampung pekena lagi sekali aku ambil gambar no gerai tu ye. InsyaAllah.

Ramuan ABC memang class... dengan aiskrim, kekacang, buah-buah, dan lain-lain lagilah, fuuuhhh!! terangkat beb... campuran air gula memang ada ummmph.... Kalau betul-betul dahaga, seorang boleh habis. Tapi masa tu, aku kongsi dengan wife. Puas pekena ABC macam ni, confirm abang tak cari yang lain.

2 comments:

  1. W0w! en hafeezan..nasib tengok time ni.kalau time panas terik mau telan air liur nih.kot celah mana nak cedok pun taktau

    ReplyDelete
  2. fuh, banyaknya penuh sepenuhnya
    macam mana nak makan tu?
    hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...