Thursday, February 3, 2011

Ejakulasi Pra-Matang Ada Penyelesaiannya Tapi Kena Sabar...

Salam sejahtera semua, baru-baru ini saya ada menerima maklumbalas dari pelanggan Secretleaf saya dimana beliau menyatakan bahawa produk yang dibeli tidak berkesan seperti yang diharapkan. Bagi saya semua itu adalah lumrah bagi sebarang perniagaan yang dijalankan samada kecil atau besar.

Tetapi apa yang menjadi persoalan saya sekarang ialah perspektif pelanggan yang agak keterlaluan terhadap sesuatu produk dimana ada diantaranya yang terlalu obses dengan produk kesihatan dan mahukan kesan serta merta..

Ok, perbincangan saya pada malam ini saya khususkan kepada produk kesihatan lelaki. Mungkin anda selalu mendengar produk-produk yang dijual yang menjanjikan keberkesanan dalam jangka masa yang singkat.

AWAS, produk tersebut mungkin akan memberikan kesan yang tidak baik untuk jangka masa yang panjang.


Saya fokus kepada produk Secretleaf iaitu Performa (untuk lagi detail saudara boleh layari http://www.sayangisteri.com/). Produk ini berasaskan 100% herba dimana ianya diekstrak dari cengkih, kulit kayu manis dan pelbagai herba yang lain. Sebelum anda mencuba sebarang produk untuk menguatkan kelakian saudara, perlu diingat produk yang berasaskan herba boleh membantu, tetapi tidak semua orang boleh mendapat kesan serta merta, dan ianya bergantung kepada tahap kesihatan masing-masing. Dan yang paling penting SABAR.

Maklumat yang penting untuk saudara baca sebelum membeli sebarang produk kelakian yang berada di pasaran amnya dan khususnya bagi Performa dari Secretleaf.

  1. Untuk saiz biasa ( org malaysia = size standard 4-5 inci ) guna dlm 3 titik.kalau size besar dan panjang dlm 4-5 titik.Kalau pakai lebih sikit akan rasa panas sikit sebab kulit bahagian zakar ada tebal atau nipis. biasanya nipis sebab selalu basuh guna sabun mandi  yang ph nya tinggi. Ia akan hakis lapisan kulit dan menipiskan. sebab itu kena guna pembersih khas alat sulit yang kadar ph nya rendah @ < 5 kebawah. Ada kemungkinan kulit nipis dan perlu kurangkan penggunaan ( Kurang dari 3 titik kalau terasa panas)
  2.  Untuk performance selepas guna performa ni bergantung kepada tahap masalah yang dihadapi. Sebagai contoh
    • masalah ejakulasi pra-matang.
    • masalah lemah tenaga batin    
    • masalah kencing manis. 
  3.  Setiap masalah itu ada peringkat masing-masing yang kita sedar dan tidak sedar. Biasanya bila kita guna performa pada mlm pertama ada kemungkinan kita akan dapat rasa improvement pada setengah orang. Pada yang lain mungkin dlm masa  1 minggu (2-7 hari)  dan mungkin lebih daripada itu bergantung kepada tahap dan masalah yang di hadapi samada sedar atau tidak sedar ( Tidak mengetahui masalah alat kelamin )
  4. Cara guna 2x sehari untuk maintain performance dan meningkatkan performance bagi kes masalah ejakulasi pra-matang.
  5. Bagi masalah lemah tenaga batin dan masalah kencing manis guna 2x sehari juga tetapi kesan perubahan akan mengambil masa mengikut tahap masalah. Mungkin sebulan atau lebih.Yang penting guna berterusan atau rujuk kepada dr sakit tuan untuk mengenali masalah penyakit yang sebenar. 
  6. Bagi kes berat kena merawat secara khusus sebab performa ini untuk masalah yang ringan seperti cepat keluar dan masalah lemah tenaga batin peringkat awal.Bagi yang tahap pertengahan dan berat akan ambil masa yang lebih lama (kena bersabar ) dan merujuk kpd dr sakit tuan untuk rawatan khusus.
  7. Jangan lupa goncang dahulu botol performa sebelum guna untuk pastikan ramuan herba tu bercampur gaul dan sebati sebelum guna.
Itulah sebagian panduan yang penting untuk saudara ketahui. Setiap penyakit di dunia ini ada ubatnya, cuma kita sahaja kena berusaha dan jangan putus asa. Setakat ini maklumbalas yang saya terima dari pelanggan amat menggalakkan bila mereka menggunakannya dengan cara yang betul, berterusan dan bersabar. Malah saya sendiri mengamalkannya dan kesannya alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...