Wednesday, February 9, 2011

Ilham Untuk Menulis Mengenai Keunikan Minyak Argan Untuk Kecantikan Luaran Dan Dalaman

Semalam bila saya membaca blog-blog mengenai niche. Saya terfikir mengenai Minyak Argan. Minyak yang sedang hangat diperkatakan di laman facebook dan boleh dikatakan hampir setiap minggu terpampang di akhbar Metro, dan baru-baru ini di Utusan Malaysia kalau tidak silap saya.

Produk yang telah bertapak di Malaysia sejak tahun 2009. Syarikat Secretleaf merupakan pelopor kepada produk yang amat istimewa ini iaitu Pure Oil Series 1.


Pelbagai promosi telah dijalankan dan dilancarkan. Sambutan yang amat menggalakkan dari para pengguna. Dan produk ini telah mendapat maklumbalas yang amat positif kerana kesannya boleh dilihat dalam jangkamasa yang agak singkat. Testimoni produk ini anda boleh lihat di sini.

Minyak ini adalah 100% asli dari minyak Argan. Anda boleh mengatahui apa itu minyak Argan dia bahagian page Minyak Argan di bahagian atas blog ini.

Promosi yang lebih agresif telahpun dirancang oleh pihak syarikat, dimana lebih banyak pendedahan mengenai kelebihan produk ini akan disalurkan melalui perbagai media di negara ini. Malah produk ini akan berada di Singapura, Brunei dan Indonesia.

Maklumat yang boleh meyakinkan pengguna dan bakal pengguna produk Pure Oil Series 1. Anda boleh mendengarnya di link yang disertakan. Rugi kalau anda tidak meluangkan sedikit masa untuk mendengarnya.

Pure Oil Series 1 Di Radio


Check this out on Chirbit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...