Friday, February 11, 2011

Terapi Rambut Moroccanoil Aktress Terkenal Scarlett Johannson

Scarlett Johannson
Anda kenal artis ini? Saya pun tak kenal... hehehe... jangan marah.
Ini cerita mengenai stail rambut artis ini yang bernama Scarlett Johannson.











Selebriti stylish, Robert Vetica

Gambar yang sebelah ni la yang selalu menggayakan selebriti-selebriti terkenal Hollywood. Kalau sesiapa yang berminat dengan fesyen tahulah. Saya tak pandai bab-bab fesyen ni. Kalau bab-bab mesin tahu la.

Sebenarnya saya bukan nak cerita pasal diorang pun. Yang paling penting saya nak beritahu kepada pembaca-pembaca blog saya, Robert Vetica pun menggunakan produk dari Minyak Argan untuk menggayakan rambut artis-artisnya. Hebat...hebat... minyak ni kan?








Saya ceduk sedikit cerita dari lama web ini pasal staylish ni menggunakan minyak Argan untuk rekaan rambut Scarlett Johannson ni.

Kalau ada sesiapa yang pandai baca "omputih" boleh la klik kat web ni Cerita Fesyen Scarlett Johannson
Bukan apa, dalam web ni diaorang buat temuramah dengan Robert Vetica ni, bagaimana dia boleh membentuk rambut Scarlett ni sebegitu unik.

Robert ada memberi pendapatnya mengenai keistimewaan Moroccanoil (Minyak Argan), khasiat minyak ini amat baik untuk rambut. Saya ambil petikan sikit dari sessi temuramah tersebut. Saya translate sikit, kalau salah tu harap bersabar ye...

Pertanyaan Wartawan:
Sebagai seorang pakar dalam bidang ini, apakah cara yang terbaik untuk menggunakan produk yang boleh memberikan hasil yang optimum?
 

Jawapan Robert:
Lembabkan rambut dan ratakan dengan Moroccanoil Treatment. Tuang minyak Argan sebesar duit syiling di tapak tangan dan ratakan pada rambut bersama urutan sehingga ke kulit kepala. Selepas itu, berus rambut menggunakan berus yang sesuai (saya lebih suka berus Boar).

Begitulah agaknya bunyi temubual mereka berdua. Kita di Malaysia pun ada minyak Argan ni, jangan risau. Anda pun boleh jadi macam artis Hollywood ni... hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...