Wednesday, January 26, 2011

CIMB Autoworld Car Of The Year 2010


Tahniah kepada pengeluar-pengeluar kereta yang telah memenangi award ini. Salah satu yang paling membanggakan saya ialah Proton Exora mengungguli AWARD untuk Best MPV Value For Money.
Tahniah Proton!
Kriteria yang diambilkira oleh para juri dalam menentukan penerima award ini adalah berdasarkan rekabentuk, keselesaan, penjimatan, faktor keselamatan, kebolehan pemacuan, fungsi praktikal, kehendak alam sekitar, kepuasan hati pemandu serta harga dan nilai yang berpatutan.
Ini membuktikan bahawa Proton sememangnya menghasilkan produk yang bermutu tinggi dengan harga yang berpatutan dan sekaligus memberikan nilai kepada wang ringgit yang dibelanjakan.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai anugerah ini anda boleh layari di laman web ini : http://www.autoworld.com.my/CIMB-Autoworld-Car-Awards-2010/winners.asp

2 comments:

  1. aku pemilik inspira 2.0 cvt .. baru 2x ni dapat surat "product recall" untuk tukar power steering hose... kenapa ya??...kawan lamamu.... Hajiii....

    ReplyDelete
  2. alamak haji, aku pun tak sure la pasal tu. setahu aku batch inspira yang kau pakai ni 100% mitsubishi lancer lagi. tapi kira ok la sebab Proton recall nak betulkan yang mungkin tersilap. sikit punya hal la haji.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...