Tuesday, January 25, 2011

Baru terfikir pasal Autoresponder yang tak payah keluar duit

Pagi-pagi tadi teringat pasal autoresponder yang aku pakai sekarang untuk laman web jualan aku. aku baru je nak mula buat internet business. Ingat-ingat nak cari la autoresponder yang free.

Buka la laman web forum WangCyber, korek-korek rupanya diaorang rekomen guna autores. Baru aku teringat yang aku pernah beli ebook dari Beanerd, dalam pakej tu semua ada.

Tiap-tiap bulan bagi aku yang baru nak mula business ni, banyak la juga kena bayar USD19 tiap-tiap bulan. Malam ni ingat nak cergas setup autoresponder ni.

Tapi kena tunggu sampai 24 hb Feb la. Pasal baru semalam autoresponder tolak dari kad kredit aku USD19. Waaaaa.... apasal la aku lambat sangat berfikir...

Yang dikejar lambat, yang dah ada pulak tak pakai. Apa punya falsafah daa.. Ingat nak jadi Reseller produk ni. tapi dah lambat. Tu la... lambat berfikir...

Fikir...Fikir...Fikir...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...