Friday, August 17, 2012

Jasrina Jasni, Model Video Clip Sesaat Kau Datang

Aku saja nak layan lagu petang-petang macam ni. Maklumlah dah mood raya. Aku sebenarnya suka rentak lagu Sesaat Kau Datang dari Ramlah Ram feat Sleeq. Bila aku buka je Youtube, ternampak MTV lagu ni, apa lagi terus buka.

Mula-mula tengok, nampak Kak Ramlah Ram dah berisi, hehehe... yang kedua nampak model pengantin, mmmm... lawa juga. hehehe... kalau wife aku tahu ni dia ok je, cuma mungkin dia kata aku gatal la...

Permandangan cantik mestilah kita tengok kan? Bila aku tengok je model camerawomen tu, ish... macam ada satu daya penarik la pulak. aku rasa bibir dia kot. hehehe... Jasni i nak mohon izin pinjam gambar you kejap ye? Promosi tak berbayar punyer.


PROFIL:

Nama Penuh : Jasrina Binti Jasni
Umur : 26 tahun (15 Julai 1985)
Tempat lahir : Lahad Datu
Email : jazrinawr@gmail.com
Tinggi : 168cm

Kalau nak tengok gambar dia lagi klik je Jasrina. Nak tengok MTV ke? Jom...

Jangan dok perati bibir je pulak.. hehehe... Gaya penyampaian Sleeq pun aku suka.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...