Wednesday, September 11, 2013

aku kembali

Salam sejahtera rakan-rakan blogger sekalian. Lama betul aku tak buat entry kat blog. Hari ini terasa balik nak buat 'come back' konon... hehehe Macam retis pulak rasa. Aku nak menulis balik ni bukan apa, salah satunya aku rasa macam ingin tulis apa yang aku rasa, lihat dan alami. Tambah-tambah pula aku ada pengalaman yang baru semasa menunggu kelahiran anak aku yang ke-3. Akhirnya tanggal 1 Sept 2013, lahirlah puteraku.

Muhammad Alif Najmi berumur 1 hari

Seronok abang dan kakak dapat adik baru
Aku rasa macam nak tukar tajuk blog aku dan alamat web sekali.

Sekarang tajuk dah jadi AKU DIRIKU DAN DUNIAKU. Alamat blog baru http://norhafizan2013@blogspot.com
Saja tukar selera. Nanti ada masa lapang lagi saya sambung. Nak mengadap projek pulak ni.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...